Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Teleport
    Wizz
    [30.08.2003 : 19:00:59] 9 Tutoril
    tan : 3323
    Priemern znmka : 1.8
    Teleport je veľmi užitočná vecička, vďaka nemu sa môžete bezproblémovo dostať do inej galaxie, do xenu, alebo iba do vedľajšej miestnosti. Škoda že je tomu tak iba v hrách a filmoch. A kedže si ešte nejakú chvíľu počkáme kým si ho budeme môcť vyskúšať naživo, spravíme si ho aspoň v HL....

    Vytvorenie teleportu v HL veľmi jednoduchá záležitosť (v podstate na jeho vytvorenie stačia dve entity), ale aby to nejako, vyzeralo pridáme si tam sprite teleportu (taká tá zeleno-červená guľa) a zvuk.
    Začneme spritom. V mieste kde by ste chceli mať vstup do teleportu umiestnite entitu env_sprite. Nastavte ju takto :

    Render mode : additive
    FX amount : 150
    Sprite name : sprites/enter1.spr // meno spritu ktorý chceme použiť
    Scale : 0.6 // sprite trochu zmenšíme


    Skopírujte ju, a umiestnite tam, kde mať byť výstup.

    Mimochodom. Ak si rozbalíte adresár Sprites ktorý sa nachádza v archíve pak0.pak do adresára half-life/valve/sprites/ budú sa vám sprity zobrazovať v 3D okne editora tak, ako ich uvidíte v hre. Pokiaľ to tak nemáte, odporúčam Vám to urobiť čo najskôr.

    Teraz musíme urobiť vlastný teleport. Urobte blok s textúrov AAATRIGGER tam, kde je vstup do teleportu. Ideálne je aby sveteľnú guľu úplne zakrýval (pozrite si to v mapke). S tohoto bloku spravte entitu trigger_teleport a nastavte jej Target na "vystup". V mieste výstupu z teleportu spravte iba bodovú entitu info_teleport_destination. Nastavte jej Name na "vystup". Nezabudnite nastaviť uhol, akým bude hráč otočený po teleportovaní (nastavuje sa v krúžku v pravom hornom rohu. Uhol sa berie pri pohľade Top).

    Mapu môžete skompilovať a vyskúšať funkčnosť teleportu. Telepor funguje (teda dufam) a nám už len zostáva spraviť zvuk pri teleportovaní.

    Vytvorte entitu ambient_generic ktorá sa stará o spušťanie zvukov.

    Name : zvuk
    Wav name : debris/beamstart7.wav // meno zvuku ktorý chceme použiť
    FLAGS :
    Zaškrtnite Play Everywere a Start Silent


    BTW nemusíte použiť zvuk beamstart7.wav, pokiaľ nahliadnete do zložky sound/debris/ zistíte že sa tam nachádza ešte asi ďaľších 5 zvukov ktoré sa dajú na teleport použiť.

    Spúšťanie zvuku závisí od typu teleportu. Tým myslím či je jednosmerný, čí ho hráč bude môcť použiť viackrát ...

    Pokiaľ teleportom bude môcť hráč prejsť iba raz (v príkladovej mape) postačí spraviť trigger_once s nastavením Target: zvuk. Tento trigger dajte do výstupu tak, aby sa spustil po teleportovaní.

    Pokiaľ sa bude teleport používať viackrát, je lepšie použiť trigger_multiple (nastavenia ako u trigger_once) ktorý umiestnite tam kde máte trigger_teleport len musí byť väčší (aby sa najskôr spustil zvuk, a až potom teleport).

    Musíte uznať, že teleport v HL je jednoduchá záležitosť. Kiežby tomu bolo aj v reálnom svete...

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.8
    Hlasovalo : 5

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 6

    1. Kelish2 Redaktor
    [17.08.2005-20:12] 1441
    Cau Wizz velmi mi tvoj tutorial pomohol ale nevedel by si mi povedat ci sa da teleportovad do dalsej mapy ak hej napis ako.Cau... ...

    2. Dragoo Admin
    [18.08.2005-09:46] 1442
    Staci hraca teleportovat do trigger_changelevel a on ho uz prehodi do inej mapy.

    3. Kelish2 Redaktor
    [18.08.2005-10:58] 1443
    To som skusal ze som ho dal teleportovat do changelevel aj nad changelevel aby donho spadol ale vyplo hru a windovs mi vypisal ci chcem odoslat chybu...skratka mi to tak neslo.

    4. Dragoo Admin
    [18.08.2005-20:43] 1445
    No lenze ono to tak ist ma. Takze ked ti to pada, tak skus updatovat hru, alebo preinstalovat ja neviem, ale musi to ist, sak som to tak robil.

    5. Kelish2 Redaktor
    [19.08.2005-09:43] 1447
    Tak dik este to niejak skusim na druhom compe.Ak mi to nepojde tak ti odpisem.Cau

    6. Jackar Admin
    [19.08.2005-17:52] 1450
    Ked chces hraca teleportovat do inej mapy, tak teleport ani nepouzivaj. Rovno pouzi changeLevel, teda napriklad ak hrac skoci do teleportu, tak tam bude trigger_once, ktory zaktivuje zmenu levelu. LOadne sa mapa a hrac sa akoze teleportuje na dany bod. S pohladu hraca to bude vyzerat uplne ako teleport.

    Samozrejme ze mozes pridat rozne zvuky a sprity, aby to vyzeralo ako teleport

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30178x)
    2.HL2: První kroky (29391x)
    3.Counter-Strike entity (21573x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19637x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17883x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.91 seknd.