Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Vedec zasvecujúci svetlo
    Wizz
    [28.02.2004 : 18:56:18] 93 Tutoril
    tan : 2784
    Priemern znmka : 1.24
    Táto scénka je ešte s pôvodného Half-Life. Vojdete do kancelárie s vedcami, zhasnete svetlo, vedecovi sa to nepáči, poznamená pár pripomienok na vašu adresu a následne si sám pôjde zasvietiť. Vyzerá to asi takto :



    Celú scénku umiestnime do kancelárie, takže začnite ňou. Aby to vyzeralo zaujimavejšie, dal som tam aj jedneho vedca ktorý pracuje na svojom laptope (o tom ako ho vytvoriť sa nebudem rozpisovať, na našej stránke nájdete na to samostatný tutorial, prípadne sa môžete pozrieť do príkladovéj mapy) a nezasahuje do deja. Na strop umiestnite entitu light a pomenujte ju svetlo .

    Teraz umiestnite na nejaké logické miesto (napríklad pri dvere) vypínač na svetlo. Umiestnite ho približne 38 unitov nad podlahu. Spravte z neho entitu func_button :

    Target : mm1
    Delay before reset : -1

    Flags
    Zaškrtnite "Don't move"


    Delay before reset sme nastavily na -1 preto, lebo pokiaľ by človek mohol zmačknúť tlačítko viackrát totálne by tak mohol zblbnúť vedca. Keby ste napr. zmačkly tlačítko 2x po sebe, vedec by došiel a sám by si zhasol . Možno by to síce išlo ošetriť aj inak, ale tento spôsob je najistejší.

    Teraz umiestnite tesne pred tlačítko entitu scripted_sequence a nastavte ju :

    Name : anim_zmacknutie
    Target : mm2
    Target Monster : scientist
    Action Animation : push_button
    Move to position : Walk

    Flags
    No interruption

    Angle
    Nasmerujte na tlačítko.


    Teraz niekde do kancelárie umiestnite napr. tabulu, na ktorú sa bude vedec pozerať, pokiaľ nezhasnete. Pred ňu pridáme ďaľší scripted_sequence :

    Name : anim_nastenka
    Target Monster : scientist
    Idle animation : pondering
    Move to position : Walk

    Flags
    Repeatable

    Angle
    Nasmerujte na nástenku alebo tabulu


    Keď zhasneme, budeme chcieť aby vedec povedal vetu : "My god, what are you doing ?". Preto niekde do mapy (na umiestnení nezáleží) scripted_sentence :

    Name : veta
    Sentence name : !SC_PLFEAR0
    Speaker type : Monster_scientist
    Listener type : player


    Do kancelárie ešte vložíme vedca, teda monster_scientist a pomenujte ho scientist.

    Teraz, keď máme základ sekvencie, stačí nám ju už len zosinchronizovať. Na to použijeme 2 multi_manageri. Takže vytvorte multi_manager a pomenujte ho mm1 a pridajte mu hodnoty :

    multi_manager "mm1"

    anim_zmacknute : 0
    svetlo : 0
    veta : 0


    A druhý multi_manager pomenujte mm2 :

    multi_manager "mm2"

    svetlo : 0
    anim_nastenka : 0


    Strušné vysvetkenie. Po zmačknutí vypínača sa spustí multi_manager "mm1". Ten zabezpečí aby sa zhaslo svetlo, vedec sa vybral ku vypínaču a urobil animáciu anim_zmacknutie, pritom sa spustí scripted_sentence "veta". Po vykonaní animácie sa spustí multi_manager "mm2". Ten zabezpečí zasvietenie svetla a pošle vedca ku animaci "anim_nastenka".

    To je zhruba všetko. Snáď ešte odporúčam aby bolo v kancelári nejaké okno do chodby alebo malé bodové svetlo. Pretože inak by ste po zhasnutí svetla nič nevidely, teda ani animáciu. Ďaľšia dobrá vec je mať v kancelári ešte aspoň jedného vedca navyše. Keď sú dvaja vedci v blízkosti, začnú len tak nezávezne kecať. To dosť "osvieži" mapu. Určite si pozrite príkladovú mapu.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.24
    Hlasovalo : 17

    KOMENTRE KU LNKU

    Neni iadny komentr ku tomuto lnku

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30110x)
    2.HL2: První kroky (29294x)
    3.Counter-Strike entity (21400x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19534x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17812x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.49 seknd.