|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
Tutorily
Rozdelenie :
- Jednoduch tutorily (vhodn hlavne pre zaiatonkov)
- aie tutorily (pre pokroilejch a experimentujcich zaiatonkov)
- Zloit tutorily (len pre odvlivcov :-)
|
|
HL2 : Jak vytvorit magnet alien_hunter [04.12.2004 : 22:32:16] Tutoril tan : 4582 Priemern znmka : 2 Komentrov : 6
|
Jednou ze zajímavých entit je phys_magnet, umožòuje pøitáhnout objekty k soubì a držet je tak dlouho, dokud není vypnut. Pochopitelnì se jednáo objekty z feromagnetických materiálù, jak si pøedvedeme v následujícím tutoriálu. |
|
HL2 : Vytvorenie 3D oblohy Wizz [02.12.2004 : 23:10:11] Tutoril tan : 4389 Priemern znmka : 4.9 Komentrov : 21
|
Vytváranie oblohy do HL2 je omnoho zaujimavejšie, ako v starom dobrom HL. Prvý tutoriál na HL2 Vás nauèí vytvára oblohu s použitím 3D Skyboxu. |
|
Jedna mapa nestaèí... Dragoo [25.11.2004 : 11:08:10] Tutoril tan : 3755 Priemern znmka : 2.41 Komentrov : 34
|
...na vytvorenie epizódy, alebo módu. Ak chcete vedie, ako spravi medzi mapami loading, preèítajte si tento tutoriál. |
|
Atomová bomba ako v crossfire Wizz [17.09.2004 : 19:23:02] Tutoril tan : 30825 Priemern znmka : 1.55 Komentrov : 5
|
Každý kdo hráva HL deathmatch pozná mapu crossfire, urèite jedna z najlepších a najhranejších máp v HL. Táto mapa okrem výborných súbojov poskytuje aj jednu nekalú možnos zabíjania, tzv. atomovú bombu, ktorú môže hráè spusti v kryte, v ktorom je v bezpeèí. |
|
Texture filtre Jackar [03.09.2004 : 17:45:15] Tutoril tan : 2827 Priemern znmka : 1.43 Komentrov : 6
|
Už dlhšie som Vám s¾uboval prepis texture filtrov, tak tu ich máte... |
|
Dynamické svetlá v Spirite. Jackar [11.08.2004 : 19:59:31] Tutoril tan : 3093 Priemern znmka : 1.88 Komentrov : 22
|
V tomto èlánku si povieme o princípe a použítí entity env_dlight. |
|
MP5A1 Frco [09.08.2004 : 19:18:49] Tutoril tan : 3532 Priemern znmka : 1.3 Komentrov : 12
|
Toto je môj prvý tut takže to možno aj tak bude vyzera. |
|
Vrtule rozbité výbušnou debnièkou Wizz [08.08.2004 : 14:56:39] Tutoril tan : 2878 Priemern znmka : 1 Komentrov : 5
|
Urobíme si vrtule ktoré budú bránit hráèovi v postupe, a bude ich musie vyhodi do vzduchu výbušninou ... |
|
Úlomky padajúce zo stropu Dragoo [24.07.2004 : 14:08:24] Tutoril tan : 3158 Priemern znmka : 1.33 Komentrov : 3
|
Ako som raz dávno slúbil na fóre, že napíšem tutoriál na úlomky padajúce zo stropu, tak sa aj stalo. Všetci, ktorí chcú vediet ako na to, môžu èíta ïalej. |
|
|
Zobrazench lnkov : 10/144 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |
|
|
|