HlavnŠ strŠnka    VyhĺadŠvanie       Homepage    RegistrŠcia   PrihlŠsenie
Rubriky
TutoriŠly
Recenzie
RŰzne
VyhĺadŠvanie
Odkazy
»lenovia
Download
F”RUM
IRC kanŠl
IRC web klient
GAL…RIA
TutoriŠly na XSI
RSS
RegistrŠcia
Diskusnť boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovöie ŤlŠnky
    Automatick√° textov√° spr√°va
    Vocko TutoriŠl
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutori√°le si sprav√≠me automatick√ļ textov√ļ spr√°vu, ktor√° sa prehraje vŇĺdy s nejak√Ĺm zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko TutoriŠl
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¬ĺa tutori√°lov tu na lambde nie√®o prida¬Ě do k√≥du, stretne sa s probl√©mom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko TutoriŠl
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutori√°l na zrkadlenie tu uŇĺ je, ale √®o ak chceme odr√°Ňĺa¬Ě i modely? Na tom n√°m posl√ļŇĺi entita env_mirror, ktor√° sa nach√°dza iba v Spirite 1.4 alebo novŇ°ej verzii.
    HL2 : Obloukov√Ĺ pr√Ļchod
    R4z0r TutoriŠl
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si uk√°Ňĺeme zp√Ļsob, jak vytvo√łit elegantn√≠ obloukov√Ĺ pr√Ļchod, bez nutnosti pouŇĺ√≠vat √łez√°n√≠ geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss TutoriŠl
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida¬Ě zoom na mp5-ku namiesto gran√°tu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss TutoriŠl
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi uŇĺ mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo vŇ°etko stratite

    pre Mp3... Na internete som naŇ°iel n√°vody pre HL1 a po anglicky ktor√© po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplik√°cia HL.EXE Neodpoved√°...
    *locus
    Deli TutoriŠl
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektor√Ĺch mapperov nezn√°my pojem, ale pre niektor√Ĺch ve¬ĺmi √ļ√®inn√° pom√īcka.
    V√Įaka tomuto pr√≠spevku sa v√°m posnaŇĺ√≠m pribl√≠Ňĺi¬Ě tajomstv√° jednej z najv√§√®Ň°√≠ch zbran√≠ spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz TutoriŠl
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predt√Ĺm neŇĺ sa pust√≠te do √®√≠tania, chcel by som V√°s upozorni¬Ě Ňĺe √®l√°nok uŇĺ nemus√≠ by¬Ě 100% aktualny. √ąl√°nok som totiŇĺ nap√≠sal eŇ°te za svojich mlad√Ĺch √®ias - 13. j√ļna 2004, √®o je viac ako tri roky. Zverejni¬Ě som sa ho rozhodol po n√°tlaku a v√ĹhraŇĺkach ostatn√Ĺch redaktorov
    TutoriŠly
    Rozdelenie :
    - Jednoduchť tutoriŠly (vhodnť hlavne pre zaŤiatoŤnŪkov)
    - ćaěöie tutoriŠly (pre pokroŤilejöŪch a experimentujķcich zaŤiatoŤnŪkov)
    - Zloěitť tutoriŠly (len pre odvŠělivcov :-)
    TRIEDENIE:
    ZobraziĚ iba typ tutoriŠlu , od autora .
    Anim√°cia - zoŇĺran√Ĺ vedec
    Wizz
    [29.06.2004 : 08:13:54] TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 3130
    PriemernŠ znŠmka : 4
    KomentŠrov : 2
    V tomto √®l√°nku si sprav√≠me anim√°ciu vedca, ktor√Ĺ je s¬Ěahovan√Ĺ do ventila√®n√©j Ň°achty a n√°sledne je zoŇĺran√Ĺ ...
    Trochu relity pri skoku
    Majacik
    [23.06.2004 : 10:48:16] TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 2732
    PriemernŠ znŠmka : 3.5
    KomentŠrov : 15
    Dnes si sprav√≠me re√°lnejŇ°i skok, viac uŇĺ v √®l√°nku.
    Poèítacie entity
    Wizz
    [20.06.2004 : 19:11:30] TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 2897
    PriemernŠ znŠmka : 1
    KomentŠrov : 3
    Vysvetlenie na√®o a ako funguj√ļ entity game_counter, game_counter_set a trigger_counter.
    Burst mode
    Majacik
    [18.06.2004 : 22:26:35] TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 2545
    PriemernŠ znŠmka : 1.5
    KomentŠrov : 8
    MenŇ°i tutori√°l na pridanie funkcie pre zbra√≤ na nov√© tla√®idlo
    PoplaŇ°n√© svetlo
    Dragoo
    [17.06.2004 : 21:30:48] TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 2873
    PriemernŠ znŠmka : 2
    KomentŠrov : 5
    Ak chcete vediet, ako spravi¬Ě poplaŇ°n√© svetlo so vŇ°etk√Ĺm √®o k tomu patr√≠, pre√®√≠tajte si tento tutori√°l.
    M4A1 s odn√≠mate¬ĺn√Ĺm tlmi√®om
    Wizz
    [20.05.2004 : 12:34:15] TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 2677
    PriemernŠ znŠmka : 1.57
    KomentŠrov : 12
    Doprogramujeme si zbra√≤ M4A1 s funk√®n√Ĺm odn√≠mate¬ĺn√Ĺm tlmi√®om.
    Smoke grenade
    qery
    [17.05.2004 : 18:41:11] TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 2410
    PriemernŠ znŠmka : 2.4
    KomentŠrov : 10
    Dnes sa pok√ļsime vytvori¬Ě smoke grenade √®iŇĺe dymiv√Ĺ gran√°t :D
    Re√°lnejŇ°√≠ rozptil zbrane
    qery
    [15.05.2004 : 19:03:13] TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 2383
    PriemernŠ znŠmka : 1
    KomentŠrov : 5
    Ako vytvori¬Ě zbra√≤, ktora ma rozptyl, ktor√Ĺ sa men√≠ v z√°vislosti od toho, ako dlho uŇĺ strielaŇ° (ako v Counter-Striku) ? Majme n√°Ň° AK-47. Ked sa vystrel√≠ prv√Ĺ n√°boj, zbra√≤ je presn√°, ale pri √ĮalŇ°om n√°boji presnos¬Ě kles√°. Ke√Į pustime sp√ļŇ°¬Ě, nepresnos¬Ě sa zniŇĺuje postupne.
    Svietiaca tr√°va z XENU
    Dragoo
    [10.05.2004 : 20:51:31] TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 2796
    PriemernŠ znŠmka : 2.33
    KomentŠrov : 0
    Iste si spom√≠nate na svietiacu tr√°vu z Xenu, ku ktore, ked ste sa pribl√≠Ňĺili, zhasla a stiahla sa do zeme. Tak v tomto tutori√°le sa nau√®√≠te, ako tento efekt docieli¬Ě.
    Obrázková podoba entít vo VHE
    Wizz
    [08.05.2004 : 19:14:29] TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 2822
    PriemernŠ znŠmka : 1
    KomentŠrov : 0
    Pri tvorbe m√°p vo VHE ste si isto vŇ°imly Ňĺe namiesto klasick√Ĺch kociek, ktor√© zobrazuj√ļ entity, maj√ļ niektor√© bodov√© entity svoju obr√°zkov√ļ podobu. Takto m√īŇĺete nahradi¬Ě kaŇĺd√ļ bodov√ļ entitu.
    ÔŅĹ PredchÔŅĹdzajÔŅĹca strana

    ÔŅĹaÔŅĹÔŅĹia strana ÔŅĹ


    Zobrazenżch ŤlŠnkov : 10/144
    | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
    VyhĺadŠvanie

    RozöŪrenť vyhĺadŠvanie

    AREA 42
    HlŠöka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Staröie hlŠöky >> KomentŠre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Staröie ankety >>

    NajŤŪtanejöie
    1.Atomov√° bomba ako v crossfire (29484x)
    2.HL2: První kroky (27882x)
    3.Counter-Strike entity (20638x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (18445x)
    5.Pozadie pomocou text√ļry sky (17194x)
    On-Line
    Tieto strŠnky si prŠve ŤŪta 1 Ťlovek.
    Sponzor webu
    Spriatelenť weby
    Ikona na n√°Ň° web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho √ĮalŇ°ieho
    Filmov√Ĺ svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    VŇ°e o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zŠujme ochrany duöevnťho zdravia redaktorov tu uě viac ICQ panel nenŠjdete :P

    Vżsledky vaöeho snaěenia sa mŰěete nŠjsĚ na lamz.thelambda.sk ...

    Vöetky texty publikovanť na tżchto strŠnkach sķ majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    StrŠnka bola naŤŪtanŠ za 0.57 sekķnd.