|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
Tutorily
Rozdelenie :
- Jednoduch tutorily (vhodn hlavne pre zaiatonkov)
- aie tutorily (pre pokroilejch a experimentujcich zaiatonkov)
- Zloit tutorily (len pre odvlivcov :-)
|
|
Animácia - zožraný vedec Wizz [29.06.2004 : 08:13:54] Tutoril tan : 3486 Priemern znmka : 3.64 Komentrov : 2
|
V tomto èlánku si spravíme animáciu vedca, ktorý je sahovaný do ventilaènéj šachty a následne je zožraný ... |
|
Trochu relity pri skoku Majacik [23.06.2004 : 10:48:16] Tutoril tan : 3087 Priemern znmka : 2.33 Komentrov : 15
|
Dnes si spravíme reálnejši skok, viac už v èlánku.
|
|
Poèítacie entity Wizz [20.06.2004 : 19:11:30] Tutoril tan : 3239 Priemern znmka : 0.5 Komentrov : 3
|
Vysvetlenie naèo a ako fungujú entity game_counter, game_counter_set a trigger_counter. |
|
Burst mode Majacik [18.06.2004 : 22:26:35] Tutoril tan : 2896 Priemern znmka : 1 Komentrov : 8
|
Menši tutoriál na pridanie funkcie pre zbraò na nové tlaèidlo
|
|
Poplašné svetlo Dragoo [17.06.2004 : 21:30:48] Tutoril tan : 3221 Priemern znmka : 1.6 Komentrov : 5
|
Ak chcete vediet, ako spravi poplašné svetlo so všetkým èo k tomu patrí, preèítajte si tento tutoriál. |
|
M4A1 s odnímate¾ným tlmièom Wizz [20.05.2004 : 12:34:15] Tutoril tan : 3074 Priemern znmka : 1.38 Komentrov : 12
|
Doprogramujeme si zbraò M4A1 s funkèným odnímate¾ným tlmièom. |
|
Smoke grenade qery [17.05.2004 : 18:41:11] Tutoril tan : 2796 Priemern znmka : 2 Komentrov : 10
|
Dnes sa pokúsime vytvori smoke grenade èiže dymivý granát :D |
|
Reálnejší rozptil zbrane qery [15.05.2004 : 19:03:13] Tutoril tan : 2775 Priemern znmka : 0.9 Komentrov : 5
|
Ako vytvori zbraò, ktora ma rozptyl, ktorý sa mení v závislosti od toho, ako dlho už strielaš (ako v Counter-Striku) ? Majme náš AK-47. Ked sa vystrelí prvý náboj, zbraò je presná, ale pri ïalšom náboji presnos klesá. Keï pustime spúš, nepresnos sa znižuje postupne. |
|
Svietiaca tráva z XENU Dragoo [10.05.2004 : 20:51:31] Tutoril tan : 3147 Priemern znmka : 1.75 Komentrov : 0
|
Iste si spomínate na svietiacu trávu z Xenu, ku ktore, ked ste sa priblížili, zhasla a stiahla sa do zeme. Tak v tomto tutoriále sa nauèíte, ako tento efekt docieli. |
|
Obrázková podoba entít vo VHE Wizz [08.05.2004 : 19:14:29] Tutoril tan : 3176 Priemern znmka : 0.67 Komentrov : 0
|
Pri tvorbe máp vo VHE ste si isto všimly že namiesto klasických kociek, ktoré zobrazujú entity, majú niektoré bodové entity svoju obrázkovú podobu. Takto môžete nahradi každú bodovú entitu. |
|
Zobrazench lnkov : 10/144 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |
|
|
|